Pogoji poslovanja

Podatki o podjetju


ETAPA, servis koles in smuči, Simon Jesenko s.p.
Kidričeva cesta 69
4220 Škofja Loka
Davčna št.: SI52913392
Matična št.: 6501303000

Telefon: +386 833 02000
E-pošta: info@etapa.si


Upravljalec spletnega mesta Etapa.si je podjetje ETAPA, servis koles in smuči, Simon Jesenko s.p.,Kidričeva cesta 69, 4220 Škofja Loka, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi etapa.si oziroma prodajalec). Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine etapa.si, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med etapa.si in kupcem. Kupca zavezujejo splošni pogoji poslovanja, ki so veljavni v trenutku nakupa oziroma oddaje spletnega naročila. Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Z registracijo v spletni trgovini https://etapa.si/ postanete član spletne trgovine etapa.si. Pravico do nakupa v spletni trgovini etapa.si pridobita tako član kot gost (v nadaljevanju tudi uporabnik):

– član je vsak že obstoječ registriran uporabnik spletne trgovine,
– gost je vsak, ki opravi hitri nakup in se pred in med nakupom ne registrira.

Ob registraciji v spletni trgovini pridobi uporabnik svoje uporabniško ime, ki je enako njegovemu e-poštnemu naslovu, ter geslo. Če želi uporabnik svoj e-naslov ali geslo spremeniti, lahko to stori kadarkoli v svojem uporabniškem profilu.

Etapa.si se zavezuje, da bo uporabniku vselej zagotovil naslednje informacije:

– identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matična številka, ID za DDV)
– kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
– bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
– dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
– pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave) – vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza – način plačila in dostave
– časovno veljavnost ponudbe
– rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane uporabnika vračilo izdelka
– pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi kontaktnimi podatki

 

Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba etapa.si ažurira in spreminja pogosto in hitro. Cena v spletni trgovini etapa.si je enaka tako za člane kot za goste spletne trgovine, razen v primeru, ko si član prisluži status VIP kupca.
Vse cene vsebujejo DDV ter veljajo ob potrditvi naročila s strani uporabnika in prodajalca.

Izbira izdelka: V spletni trgovini etapa.si izberite izdelek in kliknite na povezavo »V košarico«. Če želite nadaljevati z nakupovanjem, kliknite gumb »Nadaljuj z nakupovanjem« in se vrnite nazaj v spletno trgovino. Če želite nakup zaključiti, kliknite gumb »Naprej v košarico« in preusmerjeni boste na stran nakupovalne košarice.

Odstranitev izdelka iz nakupovalne košarice: Če želite iz nakupovalne košarice odstraniti določen izdelek, morate klikniti na ikono koša, ki se nahaja desno od naziva izdelka. Če želite v košarico dodati določen izdelek, se morate vrniti nazaj v spletno trgovino. Za nadaljevanje z zaključkom nakupa, kliknite gumb »Nakup«, ki se nahaja na desni strani okna.

Nakupovalna košarica: Za dokončanje naročila morate izpolniti potrebna polja:

– Osebni podatki (ime, priimek, e-poštni naslov, telefonska številka)
– Naslov za dostavo in naslov za račun (če se razlikuje od dostavnega naslova)
– Promocijska koda / darilni bon: Na desni strani okna je vnosno polje za vpis promocijske kode ali kode darilnega bona. Po vnosu kode kliknite na gumb »Dodaj« in sistem bo preračunal vrednost nakupa ter odštel popust, ki je bil s promocijsko kodo ali darilnim bonom dodeljen.
– Način in strošek dostave: izbirate lahko med dostavo s Pošto Slovenije in osebnim prevzemom.
– Način plačila: izbirate lahko med plačilom po povzetju, plačilom po predračunu (bančno nakazilo) ali plačilom preko PayPal sistema.
– Pregled naročila: Na desni strani so prikazani naročeni izdelki ter vsi podatki, ki ste jih vnesli med zaključkom nakupa. Če izdelki niso vidni, kliknite na povezavo »Prikaži podrobnosti« in odprli se vam bodo vsi naročeni izdelki.
– Potrditev naročila: Po izboru načina plačila, se morate strinjati s pogoji uporabe in poslovanja (klik na izbirno polje ob besedilu »Strinjam se in brezpopogojno sprejemam pogoje poslovanja.«, naročilo pa potrdite s klikom na spodnji gumb »Potrdi naročilo«.
– Zaključek naročila: Ob kliku na gumb »Potrdi naročilo« se odpre nova stran s tekstom o uspešni oddaji naročila in vsemi podatki.

Postopek obveščanja o nakupu:

– po oddaji naročila prejmete obvestilo po elektronski pošti, da smo naročilo sprejeli.
– če ste registriran uporabnik, lahko sledite statusu naročila preko uporabniškega vmesnika.
– etapa.si vas lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče na vašo kontaktno številko, ki ste jo vnesli med postopkom nakupa.
– postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak, le da pri vnosu osebnih podatkov vpišete še naziv podjetja in davčno številko.
– možnosti plačila so enake tako za fizične kot tudi za pravne osebe.

Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in uporabnikom je v spletni trgovini etapa.si sklenjena v trenutku, ko etapa.si pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksni in veljajo tako za prodajalca kot tudi za uporabnika.

Prodajalec si prizadeva, da bi vam v spletni trgovini etapa.si prikazovali samo točne in verodostojne informacije. V primeru, da podatek o ceni ni pravilen, bo prodajalec uporabniku omogočil odstop od nakupa ali ponudil drugo zadovoljivo rešitev.

Kupoprodajna pogodba (t.i. prvo e-sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku etapa.si in je uporabnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo.

Spletna trgovina etapa.si omogoča naslednje načine plačila:

– s kreditno kartico ali PayPal plačilno metodo preko sistema PayPal na račun podjetja,
– po predračunu na račun podjetja,
– z gotovino ob prevzemu preko Pošte Slovenije,
– z gotovino ob osebnem prevzemu na sedežu podjetja oz. v trgovini,
– z darilnim bonom (več si preberite ),
– z uporabo promocijske kode (več si preberite .

 

Naš pogodbeni partner za dostavo pošiljk na območju Slovenije je Pošta Slovenije, vendar si prodajalec pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito.

Strošek dostave za naročilo je 3,90 EUR ne glede na težo ali količino paketov. V primeru, da skupni znesek naročila presega vrednost 60,00 EUR pa je dostava brezplačna. Dostava je brezplačna tudi za določene izdelke, katere prodajalec sprotno lahko spreminja in objavlja (v primeru akcijske ponudbe), če ob takšnem izdeleku kupite tudi druge izdelke, brezplačna poštnina velja za celotno naročilo. Uporabnik lahko naročeno pošiljko pričakuje že naslednji dan, če je bilo naročilo oddano do 15. ure in če je naročeno blago na zalogi v skladišču prodajalca, v nasprotnem primeru je pošiljka dostavljena v 2-3 delovnih dneh oziroma rokih dobave, ki so objavljeni na spletni strani. V primeru, da uporabnika ob dostavi ni na naslovu, bo dostavljalec pustil obvestilo o dostavi in kontakt za dogovor o novem roku dostave.

Osebni prevzem naročenih izdelekov v spletni trgovini etapa.si je možen na sedežu podjetja, v kolikor bo v postopku nakupa kot način dostave izbran osebni prevzem. Za čas osebnega prevzema se lahko dogovorite na tel. št. +386 833 02000 ali preko e-pošte na naslov info@etapa.si. Za osebni prevzem dodatnih stroškov, razen naročenih izdelekov, ne zaračunavamo.

Če uporabnik pri prevzemu pošiljke opazi, da je pošiljka poškodovana, mora o tem na kraju obvestiti dostavljalca, kateri mora izpolniti zapisnik o poškodovani pošiljki.

Etapa.si ob dostavi ali osebnem prevzemu naročenih izdelkov uporabniku v paket priloži tudi račun v tiskani obliki. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.

Uporabnik je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Darilni bon je darilna kartica, ki ga etapa.si proti plačilu pošlje uporabniku v fizični ali elektronski obliki. Vsak darilni bon je označen z unikatno serijsko številko, prodajalec pa ga je zavezan sprejeti kot plačilo za nakup preko spletne trgovine etapa.si.

Uporabnik lahko izbira med različnimi vrednostmi darilnih bonov, za unikatno vrednost pa je primoran kontaktirati prodajalca na elektronski naslov info@etapa.si. Vrednost darilnega bona je minimalno 10€ in maksimalno 1000€.

Darilni boni so del prodajnega programa in jih lahko najdete na strani Darilni boni.

Promocijske kode izdaja prodajalec za lastno promoviranje določenih izdelekov, znamk ali storitev. Promocijske kode so lahko objavljene na družabnih omrežjih, kateri koli spletni strani podjetja ETAPA, servis koles in smuči, Simon Jesenko s.p., poslani po elektronski pošti ali objavljeni v katerem koli drugem javnem mediju, letaku, prireditvi ipd…

Promocijska koda lahko vsebuje znesek ali odstotek popusta in je lahko uporabljena le enkratno za vsako naročilo. Promocijske kode so časovno omejene, veljavnost ponudbe pa je prodajalec dolžan objaviti ob objavi kode.

 

Ocene in mnenja, ki jih uporabniki napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine in so namenjena skupnosti vseh uporabnikov. etapa.si omogoča, da mnenje napiše kateri koli uporabnik spletne trgovine pred dokončno objavo pa jih upravljalec spletne trgovine pregleda. Mnenja, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali po oceni etapa.si ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem, ne bodo objavljena.

Z oddajo mnenja oziroma komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in etapa.si dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. etapa.si ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu etapa.si, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah.

Avtor mnenja ali komentarja hkrati zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za zapisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na etapa.si

Reklamacije

Reklamacija se upošteva, če izdelek nima lastnosti, ki jih je prodajalec ob prodaji obljubil, če so bili poslani napačni izdelki oziroma, če izdelek kakorkoli odstopa od naročila. Če je reklamacija upravičena, bo prodajalec izdelek zamenjal ali popravil ter ga na lasten strošek vrnil uporabniku.

Če je do napake na izdelku prišlo zaradi nepravilnega ravnanja uporabnika, bo izdelek poslan nazaj uporabniku na njegove stroške. Uporabnik lahko izdelek preda v reklamacijo tako, da ga prinese osebno ali ga po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne na stroške prodajalca. Pošiljko bo po predhodnem dogovoru prevzel prevoznik ponudnika, s katerim ima sklenjeno pogodbo. Pošiljka z odkupnino bo zavrnjena. Prodajalec si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo v naslednjih primerih: o če blago ni vrnjeno v originalni embalaži ali o k izdelku/izdelkom ni priložen garancijski list. V primeru, da je reklamacija neupravičena, bo prodajalec vrnil izdelek uporabniku na njegove stroške. Za vsa dodatna vprašanja ali informacije v zvezi z vračilom blaga nam pišite na info@etapa.si ali nas pokličite na +386 833 02000.

Garancije

Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji in roki navedeni na garancijskem listu ali računu, ki je priložen vsakemu izdelku. Uporabnik lahko garancijo uveljavlja neposredno pri prodajalcu ali na njegovem pooblaščenem servisu, ta pa je dolžan opraviti garancijsko popravilo v roku 45 dni ali uporabniku izdelek zamenjati z enakovrednim oz. povrniti celotno kupnino v tem roku. V primeru, da imate nepotrjen garancijski list naj vas ne skrbi, saj v skladu z 18. členom Zakona o varstvu potrošnikov ni potrebno, da garancijski list prodajalec posebej potrdi.

Prodajalec je dolžan vsako garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga. Če tega ne stori je dolžan artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim izdelkom. Pri vračilu blaga v reklamacijo ali garancijo, mora kupec vedno priložiti kopijo računa, po možnosti pa tudi garancijski list.

Stroške pošiljanja izdelkov v garancijsko popravilo krije kupec, po opravljenem pregledu in ugotoviti upravičene reklamacije ter popravilu ali zamenjavi blaga pa bo prodajalec stroške kupcu povrnil.

Vračila

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, imate pravico, da v roku 14 dni podjetju na elektronski naslov info@etapa.si ali po kakšnem drugem komunikacijskem kanalu nedvomno sporočite, da odstopate od pogodbe, ne da bi vam bilo treba navesti razlog vaše odločitve.

Obrazec za odstop od pogodbe na daljavo si lahko prenesete TUKAJ.

Blago morate vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni po obvestilu o odstopu od pogodbe. Blago vrnete na naslov: ETAPA, servis koles in smuči, Simon Jesenko s.p., Kidričeva cesta 29, 4220 Škofja Loka. Edini strošek, ki vas bremeni pri odstopu od pogodbe, je neposredni strošek vračila blaga.

Izdelek morate vrniti nepoškodovan in v nespremenjeni količini.

Ob vračilu blaga morate priložiti tudi kopijo računa in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želite prejeti vrnjeno kupnino. V vračilo kupnine se ne šteje strošek dostave blaga ampak le vrednost vrnjenih izdelkov. Vračilo kupnine bomo opravili v roku 14 dni od prejema vrnjenih izdelkov.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena promocijska koda oziroma darilni bon, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se ne vračajo. Na vaš TRR se vrne le vplačani znesek, obenem pa prejmete tudi novo promocijsko kodo oziroma darilni bon z istimi pogoji.

Uporabnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Uporabnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo po tem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku 6 mesecev od izročitve.

Uporabnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

– odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
– blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
– vrne plačani znesek.


Kdaj je napaka stvarna:

– kadar izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno uporabo ali za promet
-kadar izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno dogovorjene ali predpisane
– kadar je prodajalec izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model prikazan le zaradi obvestila

Kako se preverja primernost izdelka?
Preverja se z drugim, brezhibnim izdelkom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem izdeleku.

Etapa.si uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Etapa.si v te namene uporablja 256 bitni SSL certifikat, izdan iz strani pooblaščene organizacije.

Etapa.si se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 in ZVOP-1.

Vse podrobne informacije o obdelavi osebnih podatkov najdete v poglavju »Varovanje osebnih podatkov«. Uporabnik se mora zavedati, da je dolžan spletnemu trgovcu posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki, prav tako je dolžan spletnega trgovca obvestiti o spremembi svojih podatkov. Uporabnik s sprejetjem teh pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni in resnični.

Etapa.si bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacije na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala:

– jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila, – pošiljatelj bo jasno razviden, – različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne.

Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih: način odjave od prejemanja oglasnih sporočil in želja uporabnika, da ne želi sprejemati oglasnih sporočil, bo izrecno upoštevana.

Spletna trgovina etapa.si in vsi podatki na njej, slike izdelkov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.

Etapa.si se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletni trgovini. Kljub temu se lahko lastnosti izdelekov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da etapa.si ne uspe popraviti podatkov na spletni trgovini. V takem primeru bo prodajalec uporabnika obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega izdelka.

Etapa.si ne odgovarja za vsebino mnenj o izdelkih, ki jih napišejo obiskovalci. Mnenja in komentarji so pred objavo pregledani in takšni, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerni, zavajujoči ali žaljivi, tudi izbrisani. Etapa.si ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih in komentarjih.

Etapa.si si pridržuje pravico odstopa od pogodbe, le če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih izdelka in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih prodajalec v primeru vrednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Etapa.si spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnave pritožb.

V primeru težav se uporabnik s prodajalcem lahko poveže telefonsko na telefonsko številko +386 833 02000 ali po elektronski pošti na info@etapa.si. Pritožba se odda preko e-poštnega naslova info@etapa.si. Postopek pritožbe je zaupen.

Etapa.si se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si etapa.si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ETAPA, servis koles in smuči, Simon Jesenko s.p., ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Etapa.si kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo TUKAJ.

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2019/22/ES.

Pogoji veljajo od 21.8.2020